הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2007 7:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף כהן עם תוכן  תודה ותשובה...
נושא: תודה ותשובה... תאריך: 5/21/2007 7:27:00 PM
מחבר/ת: אסף כהן

אני רוכב בשביל הכיף ללא שאיפות תחרותיות עם דגש על רכיבה טכנית, כעת אני שוקל לצמצם את מס´ הרכיבות ולהעמידן על פעמיים בשבוע וכל שאני רוצה הוא לשמור על כושרי הנוכחי.


חזרה לפורום