טקסט הודעת פורום
| 5/21/2007 7:27:00 PM |
|
נושא: תודה ותשובה... תאריך: 5/21/2007 7:27:00 PM
מחבר/ת: אסף כהן
אני רוכב בשביל הכיף ללא שאיפות תחרותיות עם דגש על רכיבה טכנית, כעת אני שוקל לצמצם את מס´ הרכיבות ולהעמידן על פעמיים בשבוע וכל שאני רוצה הוא לשמור על כושרי הנוכחי.
|
חזרה לפורום |
|
|