טקסט הודעת פורום
5/21/2007 7:28:00 PM
אור ארד
איך עשית?
נושא:
איך עשית?
תאריך:
5/21/2007 7:28:00 PM
מחבר/ת:
אור ארד
עם פנימיות 20" או איזה ערכת שקר כלשהו?....
איזה חישוקים יש לך?
חזרה לפורום