הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2007 7:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור ארד עם תוכן  איך עשית?
נושא: איך עשית? תאריך: 5/21/2007 7:28:00 PM
מחבר/ת: אור ארד

עם פנימיות 20" או איזה ערכת שקר כלשהו?....
איזה חישוקים יש לך?


חזרה לפורום