הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2007 9:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד ברלי עם תוכן  בחירת אופנים
נושא: בחירת אופנים תאריך: 5/21/2007 9:00:00 PM
מחבר/ת: דוד ברלי

Specialized Stumpjumper FSR Elite 2007
או
ETSX 30 ROCKY MOUNTAIN
מבחינת החלקים מה עדיף שילדה של הרוקי וחלקים פחות טובים או שילדה של סטמפי וחלקים טובים יותר
במידה שאני מרגיש בשני הסוגים טוב
אני רוכב סינגלים ושבילים גם טכני




חזרה לפורום