טקסט הודעת פורום
| 5/21/2007 9:00:00 PM |
|
נושא: בחירת אופנים תאריך: 5/21/2007 9:00:00 PM
מחבר/ת: דוד ברלי
Specialized Stumpjumper FSR Elite 2007 או ETSX 30 ROCKY MOUNTAIN מבחינת החלקים מה עדיף שילדה של הרוקי וחלקים פחות טובים או שילדה של סטמפי וחלקים טובים יותר במידה שאני מרגיש בשני הסוגים טוב אני רוכב סינגלים ושבילים גם טכני
|
חזרה לפורום |
|
|