טקסט הודעת פורום
| 5/21/2007 11:22:00 PM |
|
נושא: haro x6 2006 תאריך: 5/21/2007 11:22:00 PM
מחבר/ת: ראובן ראובני
מישהו בבקשה יכול לתת לי פרטים על האופניים האלה, כמו עם איזה בולמים הם מגיעים במקור, ולתת פרטים בכלליות על האופניים אם הם מומלצות או לא... תודה
|
חזרה לפורום |
|
|