נושא: בחירת אופנים תאריך: 5/22/2007 6:44:00 PM
מחבר/ת: ליאור זרקה זך
לאחר חיפושים רבים ומאומצים הגעתי לשלושת הדגמים הבאים: -GARY FISHER WHAOO 2007 -Specialized Hardrock Sport 2007 -IronHorse maverick sx אני רוכב בעיקר רכיבת שבילים קצת אגרסיבית מה הכי כדאי לי ליקנות? ממתין לתשובתכם המהירה
|