הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2007 6:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור זרקה זך עם תוכן  בחירת אופנים
נושא: בחירת אופנים תאריך: 5/22/2007 6:44:00 PM
מחבר/ת: ליאור זרקה זך

לאחר חיפושים רבים ומאומצים הגעתי לשלושת הדגמים הבאים:
-GARY FISHER WHAOO 2007
-Specialized Hardrock Sport 2007
-IronHorse maverick sx
אני רוכב בעיקר רכיבת שבילים קצת אגרסיבית
מה הכי כדאי לי ליקנות?
ממתין לתשובתכם המהירה


חזרה לפורום