הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2007 3:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Jane teper עם תוכן  ארוחת בוקר של אלופים!
נושא: ארוחת בוקר של אלופים! תאריך: 5/23/2007 3:00:00 AM
מחבר/ת: Jane teper

היי, בעיקרון מומלץ מאד לאכול משהו קל לפני אימון עם כמה שיותר אנרגיה.
יש לי קבוצת רוכבי הרים ששותים שייק פרוטאינים לפני כל אימון.
יש המון סוגים בשוק, וכולם מצוינים.
אם תרצה, אני אוכל להמליץ לך באופן נקודתי מה מתאים לך על פי היכרות קצרה.

שיהיה בתיאבון!
:)
Jane


חזרה לפורום