נושא: ארוחת בוקר של אלופים! תאריך: 5/23/2007 3:00:00 AM
מחבר/ת: Jane teper
היי, בעיקרון מומלץ מאד לאכול משהו קל לפני אימון עם כמה שיותר אנרגיה. יש לי קבוצת רוכבי הרים ששותים שייק פרוטאינים לפני כל אימון. יש המון סוגים בשוק, וכולם מצוינים. אם תרצה, אני אוכל להמליץ לך באופן נקודתי מה מתאים לך על פי היכרות קצרה.
שיהיה בתיאבון! :) Jane
|