נושא: אופני הרים HARO EX0 נגנבו בת"א 22/05/07 תאריך: 5/23/2007 10:09:00 AM
מחבר/ת: ran dv
האופניים ירוקות וגדולות - די בולטות, נגנבו בשכונת בבלי בת"א. לאופניים יש(היו) ´קרניים´ לכידון, ומושב כחול-אפור מחורץ באמצע. ללא המתקן לבקבוק שמופיע בתמונה. כל בעל מידע ולו הפעוט ביותר מתבקש לכתוב /לטלפן אליי. 057-8174999.
|