הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2007 10:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל בן נון עם תוכן  פנימיות 20
נושא: פנימיות 20 תאריך: 5/24/2007 10:58:00 AM
מחבר/ת: יובל בן נון

וחומר של ג´ו. אחרי שאתה מרכיב את הצמיג צריך לתת ניפוח ראשוני עם קומפרסור חזק (ברוב תחנות הדלק החדשות הקומפרסור מוגבל ונותן נשיפות אויר קצרות אז צריך למצוא תחנה ישנה ולכוון את הלחץ אי שם בסוף הסקאלה) אחרי הניפוח הראשוני מפרקים את הוונטיל ומוזגים את החומר ורק אז מנפחים סופית, בהרבה חנויות אופניים נותנים היום את השירות הזה (כך שמעתי)במשהו כמו 50 ש"ח אז אם אתה לא מאד טכני אולי זה עדיף.החישקים שלי - מאוויק 729 בהצלחה


חזרה לפורום