הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2007 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  naor inbar עם תוכן  צמיג לא יושב טוב
נושא: צמיג לא יושב טוב תאריך: 5/24/2007 4:26:00 PM
מחבר/ת: naor inbar

מנסה להרכיב צמיג KENDA NEVGAL על גלגל UST של MAVIC ולא מצליח לשכנע את הצמיג להתישב במקום, חלק מההיקף לא עולה על הדופן החיצונית. למישהו יש פטנט לנושא?
תודה מראש


חזרה לפורום