טקסט הודעת פורום
| 5/24/2007 4:26:00 PM |
|
נושא: צמיג לא יושב טוב תאריך: 5/24/2007 4:26:00 PM
מחבר/ת: naor inbar
מנסה להרכיב צמיג KENDA NEVGAL על גלגל UST של MAVIC ולא מצליח לשכנע את הצמיג להתישב במקום, חלק מההיקף לא עולה על הדופן החיצונית. למישהו יש פטנט לנושא? תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|