טקסט הודעת פורום
5/24/2007 6:32:00 PM
אסף.. לא בשבת
צריך לתת מכת אויר של קומפרסור
נושא:
צריך לתת מכת אויר של קומפרסור
תאריך:
5/24/2007 6:32:00 PM
מחבר/ת:
אסף.. לא בשבת
ואז הוא יתישב בדיוק.
תראה את התמונה מתוך האתר של MAVIC
חזרה לפורום