טקסט הודעת פורום
10/20/2002 9:36:00 AM
דודי
מקצה ל"סניורים" ?
נושא:
מקצה ל"סניורים" ?
תאריך:
10/20/2002 9:36:00 AM
מחבר/ת:
דודי
דרור נכתבה יפה וממצה. האם קיימות תחרויות גם ל"סניורים" שביננו? כלומר מעל גיל 45 - 50?
אשמח לדעת
חזרה לפורום