נושא: צמיגים מתאימים לרכיבה אגרסיבית? תאריך: 5/25/2007 3:57:00 PM
מחבר/ת: איל פוגל
אני רוכב על אופני ש"מ k2 atack3 בעלי צמיגים עם חתך 2.1 לאחרונה החלו הרכיבות להיות יותר אגרסיביות (רכיבה בסינגלים סלעיים). לאחר הרכיבה האחרונה הצמיג האחורי קיבל קרעים בדופן הצד אשר חוספים את השכבה הפנימית של מבנה הצמיג . שאלתי היא בהנחה שהגלגל היה מנופך ללחץ 30-35 והמשקל שלי הוא 95 קג האם מומלץ לעבור לצמיגים בעלי חתך רחב יותר אם כן לאיזה רוחב האם שידרוג אחר יכול לשפר את האגרסיביות של האופנים או שאופנים מסוג זה אינם בנויות לרכיבה בסינגלים (אגרסיבית)? מה היתרונות והחסרונות בצמיגים ברוחב רחב יותר? תודה איל
|