נושא: תעלה בחתך ותבחר צמיגים עם דופן עבה יותר תאריך: 5/25/2007 6:47:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
אתה על חתך 2.1 במשקל 95 ק"ג, ברכיבה טכנית ועם לחץ 30... = מושך את הצמיגים לקצה היכולת.
תעלה בחתך קדמי ל2.3 אחורי 2.25 מינימום תבחר
תוכל לנפח לחץ גבוה יותר
שהצמיגים גם יהיו עם דופן עבה יותר
האופניים יהיו פחות זריזים, קשים יותר לטיפוס, יאחזו יותר טוב ויתנו לך טווח ניפוח יותר טוב.
צמיג בעל דופן עבה הוא יותר כבד, יותר איטי
קח בחשבון שצמיג קרוע הוא הכי איטי שיכול להיות...
|