הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2007 2:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  שאלה לגבי צמיגי שטח רציניים עם קוביות לגנטים 20´
נושא: שאלה לגבי צמיגי שטח רציניים עם קוביות לגנטים 20´ תאריך: 5/26/2007 2:41:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

שאלה יש לי אופניי קרוס ואני רוצה להחליף להם את הצמיגים ואני מחפש משהו ממש יפה
רחב אבל צמיגי שטח!!!!!!
עם קוביות אבל הבעיה שזה אופניים עם גנטים 20 אינץ´ :(( וקשה למצוא משהו יפה
יש בדרך כלל רק את הצמיגים של האופניי ילדים
ואני רוצה משהו יפה ורציני
אז אשמח אם תמצאו לי פתרון ,אולי אתם מכירים חברה שמיצרת צמיגי שטח לגנטים 20´
שאני לא מכיר

שלכם בתודה !
אלי רוכב :cool:
הקרוס :cool:


חזרה לפורום