הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2007 11:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מרגלית עם תוכן  בקשר לבום הקידמי
נושא: בקשר לבום הקידמי תאריך: 5/26/2007 11:51:00 AM
מחבר/ת: ערן מרגלית

גם בולם עם מהלך של 80מ"מ יכול ליהיות טוב השאלה למה ולמי.


חזרה לפורום