טקסט הודעת פורום
5/26/2007 11:51:00 AM
ערן מרגלית
בקשר לבום הקידמי
נושא:
בקשר לבום הקידמי
תאריך:
5/26/2007 11:51:00 AM
מחבר/ת:
ערן מרגלית
גם בולם עם מהלך של 80מ"מ יכול ליהיות טוב השאלה למה ולמי.
חזרה לפורום