טקסט הודעת פורום
5/26/2007 4:45:00 PM
איל פוגל
עובי צמיגים
נושא:
עובי צמיגים
תאריך:
5/26/2007 4:45:00 PM
מחבר/ת:
איל פוגל
תודה על התגובה המהירה.
כיצד אני יודע איזה צמיגים הם בעלי עובי דופן עבה יותר?
ומה יגרום לאופנים להיות יותר קשים לטיפוס?
חזרה לפורום