הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2007 4:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איל פוגל עם תוכן  עובי צמיגים
נושא: עובי צמיגים תאריך: 5/26/2007 4:45:00 PM
מחבר/ת: איל פוגל

תודה על התגובה המהירה.
כיצד אני יודע איזה צמיגים הם בעלי עובי דופן עבה יותר?
ומה יגרום לאופנים להיות יותר קשים לטיפוס?


חזרה לפורום