טקסט הודעת פורום
5/26/2007 6:18:00 PM
Yishai Dishon
אבד ספידומטר של TREK בפרק קנדה
נושא:
אבד ספידומטר של TREK בפרק קנדה
תאריך:
5/26/2007 6:18:00 PM
מחבר/ת:
Yishai Dishon
ב26.5.07 אבדתי ספידומטר של טראק בפרק קנדה
אם מצאת/ה אנא צור/י קשר ב 054-6911465
תודה,
ישי
חזרה לפורום