טקסט הודעת פורום
5/26/2007 6:53:00 PM
ליאור זרקה זך
GARY FISHER WHAOO-חוות דעת
נושא:
GARY FISHER WHAOO-חוות דעת
תאריך:
5/26/2007 6:53:00 PM
מחבר/ת:
ליאור זרקה זך
אני על סף קניית אופנים חדשים ורציתי לדעת אם מישהו מכיר אל האופנים הנ"ל ויכול ליעץ לי בעד/נגד (זה ממש דחוף).
חזרה לפורום