נושא: טיובלס תאריך: 5/27/2007 12:31:00 AM
מחבר/ת: ערן גמליאל
על חישוקי מוויק יש לי צמיג טיובלס-לאחר הוצאת משאבה בכוח מהונטיל החל לצאת אויר מאזור הונטיל. לאחר ניפוח הצמיג-שוב הישתחרר אויר אך לאחר ניפוח חוזר ברכיבה,הצמיג לא איבד אויר אלא רק בזמן"מנוחה" ניגשתי למלא אויר בתחנת דלק בתיקווה שלחץ גבוהה ומהיר יפתור את הנושא אך לאכזבתי-לא הגלגל שוב איבד אויר. מה עושים לתשובה אודה-תודה
|