טקסט הודעת פורום
| 5/27/2007 9:14:00 AM |
|
נושא: טיובלס-חומר אטימה תאריך: 5/27/2007 9:14:00 AM
מחבר/ת: ערן ג
לפי הקצף שיוצא מאזור הצמיג חישוק ליד הונטיל יש שם עדיין חומר, ואם השאלה היא האם יש לי חומר אטימה לשימוש-אז לא האם ניתן לסדר את הגלגל או העיניין מצריך טיפול חדש תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|