הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2007 12:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 5/27/2007 12:42:00 PM
מחבר/ת: אסף

שווה לנסות, צריך רוטור+ מתאם לקליפר.


חזרה לפורום