טקסט הודעת פורום
| 5/27/2007 2:43:00 PM |
|
נושא: הכן תערובת של מיים וסבון כלים נוזלי תאריך: 5/27/2007 2:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בערך רבע סבון ושלושת-רבעי מיים. בעזרת מברשת הרטב היטב בתערובת מסביב לחישוק, בחלקו הפנימי, ואת שפתי הצמיג (למעשה, אתה מעביר את המברשת באותו מקום). נפח בלחץ גבוה. סע לשלום :)
|
חזרה לפורום |
|
|