נושא: בעיה ידועה - הנושא עולה מדי פעם תאריך: 5/28/2007 2:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
השורה התחתונה היא שמרבית המארגנים ומרבית המשתתפים בארועים כאלה הם חילונים, שמעדיפים ארוע בשבת. פעם לא היו הרבה אירועי אופניים. ככל שרבו המשתתפים, כך רבו האירועים, בהתאם לאופי המשתתפים. אני מאמין שאם תיווצר מאסה של רוכבי אופניים שישתתפו באירועים בימות השבוע (והם לא חייבים להיות דתיים דוקא), ישמחו המארגנים השונים להרים ארועים כאלה. בסופו של דבר, חלקם של המארגנים הם גופים מסחריים, והם ישקיעו במקום שבו מצאו סיכוי לרוח.
בתקוה...
|