נושא: אופני כניסה - שאלות נוספות תאריך: 5/28/2007 10:33:00 AM
מחבר/ת: שי יצקן
ראשית, תודה על הייעוץ ועל הנכונות לעזור. מעצם טבעי אני סקרן וצריך לדעת הכל, בייחוד לפני קנייה בסדר גודל כזה, לכן הייתי שמח אם תוכל לפרט את ההבדלים בין ה- Acera ל- Deore, ואיך ההבדלים באים לידי ביטוי בזמן הרכיבה.
נכון לעכשיו החלטתי לצמצם את האפשרויות ל-3: merida Kalahari 8 (הילוכים Deore, בולם 100 מ"מ ננעל, מחיר 1,600 ש"ח). Specialized HardRock Sport (הילוכים Acera, בולם 100 מ"מ, קראנק Travativ, מחיר 1,890 ש"ח). Scott Reflex 50 (הילוכים Acera, בולם 100 מ"מ ננעל, קראנק שימנו, חישוקים לא כפולים, מחיר 1,790 ש"ח). האם יש חשיבות רבה לכך שהחישוקים כפולים, ועלולה להיות בעייה עם חישוקים "מחוזקים" כמו שיש ב- Scott? עד כמה גדול היתרון של נעילת הבולם שיש ב- scott וב-merida? האם העובדה שהמפרט באתר מרידה פחות טוב מהמפרט שמוכרים כאן בארץ אמור לשנות משהו (למשל, באתר מרידה האופניים באים עם בולם 60 מ"מ ובארץ ששמים עליהם בולם 100 מ"מ. האם זה לא פוגע בתכנון המקורי של היצרן?). אני יודע שזה הרבה שאלות יחסית לאופני כניסה, אבל אני רוצה שהקנייה הראשונה בתחום תהיה הקנייה האופטימלית עבורי. תודה רבה.
|