טקסט הודעת פורום
| 5/28/2007 2:56:00 PM |
|
נושא: שלום אחים שלי תאריך: 5/28/2007 2:56:00 PM
מחבר/ת: גיא קורן
שלום לכולם אני רוצה לשאול שאלה לפני טיול אופנים אני רוצה לאכול משו אבל אני לא יודע מה :( :confused: כי אם אני יוכל משו לא מתים אני יקאי :mad: :dead: בתודה גיא
|
חזרה לפורום |
|
|