הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2007 9:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יפתח ויסברג עם תוכן  מתאים
נושא: מתאים תאריך: 5/28/2007 9:55:00 PM
מחבר/ת: יפתח ויסברג

אם זה לרסן קוולר אז כן ואחרי שבועיים תוסיף עוד חומר כי לא ישאר לך,הצמיג לא אטום,אחרי ההוספה הוא יאטם.


חזרה לפורום