טקסט הודעת פורום
5/28/2007 9:55:00 PM
יפתח ויסברג
מתאים
נושא:
מתאים
תאריך:
5/28/2007 9:55:00 PM
מחבר/ת:
יפתח ויסברג
אם זה לרסן קוולר אז כן ואחרי שבועיים תוסיף עוד חומר כי לא ישאר לך,הצמיג לא אטום,אחרי ההוספה הוא יאטם.
חזרה לפורום