טקסט הודעת פורום
| 5/29/2007 1:41:00 PM |
|
נושא: שלום מחפש פרטנר לרכב איתו בסופ"ש תאריך: 5/29/2007 1:41:00 PM
מחבר/ת: AMIT HAGAG
שלום יש לי קנונדיל פרופט 4 אני רוצה לרכב אם עוד מישהו. בסופי שבוע אני רוכב כבר שנה ואני בעיקר מחפש איפה לקפוץ בינתיים קטנות ובונות כדי להגיע כמה שאפשר אשמח לקבל הצאת אני רוכב בעיקר בבן שמן
|
חזרה לפורום |
|
|