טקסט הודעת פורום
| 5/29/2007 3:37:00 PM |
|
נושא: רעש מהברקסים או מהמזלג תאריך: 5/29/2007 3:37:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי
שלום, קניתי בוליט יד 2 ולאחרונה כשאני נסע עליהם נשמע רעש של חריקה מהחלק הקדמי של האופניים ואני לא סגור אם הוא בא מהבולם או מהברקסים (הייז ניי) מה זה יכול להיות? ועוד שאלה.. איך מנקים חלודה מרוטורים?
|
חזרה לפורום |
|
|