טקסט הודעת פורום
| 5/29/2007 11:29:00 PM |
|
נושא: מתי יש רעש? תאריך: 5/29/2007 11:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
נסה לבודד את הסיבה להיווצרות הרעש - בכיווץ/שחרור של הבולם? בלחיצה על הבלמים? בנסיעה קבועה במהירות מסוימת? הרעש קבוע בזמן תנועה? רק בהקשר לפעולת רכיבה כלשהי?
|
חזרה לפורום |
|
|