הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2007 1:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תומר דן עם תוכן  אבדו 2 גלגלים קדמים בכניסה ליישוב מתן ליד חורשים
נושא: אבדו 2 גלגלים קדמים בכניסה ליישוב מתן ליד חורשים תאריך: 5/30/2007 1:49:00 PM
מחבר/ת: תומר דן

ביום שבת האחרון 26/05/07 נסענו 4 חברה לרכב ביער חורשים, חנינו בכניסה ליישוב מתן (חנינו ברח´ הראשון ימינה אחרי שער הכניסה לישוב), רכבנו בדיוק 10 דקות ואחד החברה היתהפך בירדה על כמה סלעים והיתפתל מכאבים, רכבנו בטיל לכיון הרכבים תוך שניות פירקנו גלגל קידמי ל-2 זוגות אופנים תלינו אותם על המתקן ונסענו לתוך היער עם הרכב לאסוף את הפצוע ומשם מייד לחדר מיון, רק אחרי שעה קלטנו שאת הגלגלים השארנו על הכביש היכן שחנינו.
החבר מושבת לחודש כי יש לו שבר בכף היד, ואני ועוד חבר נשארנו בלי גלגל קדמי.

אז אם אתם מצאתם את הגלגלים שלנו, תעשו טובה ותרימו לי טלפון 052-8824951 :confused:


חזרה לפורום