טקסט הודעת פורום
| 5/31/2007 12:42:00 PM |
|
נושא: האופניים בני חצי שנה בערך תאריך: 5/31/2007 12:42:00 PM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ
תודה רבה.
יש לו קבלת קניה מנובמבר 2006. הוא אומר שהוא התחרה איתם מספר תחרויות XC כגון מענית, משמר העמק, משגב וכו´ הוא לא קופץ ומשתולל.
|
חזרה לפורום |
|
|