טקסט הודעת פורום
| 5/31/2007 12:57:00 PM |
|
נושא: אז אופניים במצב מצוין! תאריך: 5/31/2007 12:57:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
כי תחלס זה אופניים לXC נטו, וXC תחרותי בפרט. אני לא יודע בכמה הוא מוכר לך אותם, אבל כמו שתיארת האופניים שמורות ואין שום סיבה לא לקנות אותם!
השאלה היחידה למה הוא מוכר? הוא עובר לסגנון רכיבה אחר? פורש מהתחום?
|
חזרה לפורום |
|
|