הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2007 1:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מרגלית עם תוכן  קבל
נושא: קבל תאריך: 5/31/2007 1:22:00 PM
מחבר/ת: ערן מרגלית

היה לי את אותו דגם רק GS מאוד נהנתי מהשלדה

אבל שלי היו מ2004 אז אני לא יודע איך הם היום


חזרה לפורום