טקסט הודעת פורום
5/31/2007 1:22:00 PM
ערן מרגלית
קבל
נושא:
קבל
תאריך:
5/31/2007 1:22:00 PM
מחבר/ת:
ערן מרגלית
היה לי את אותו דגם רק GS מאוד נהנתי מהשלדה
אבל שלי היו מ2004 אז אני לא יודע איך הם היום
חזרה לפורום