נושא: עדכון שני תאריך: 6/1/2007 12:03:00 AM
מחבר/ת: אייל הרשטיק
השבוע היינו בצפון והמשטרה אישרה את קיום המסע על התוואי המתוכנן בין רגבה לראש הנקרה. המסע יצא ממרכז הקניות רגבה (בין עכו לנהרייה) ויכלול רכיבה על כביש 4 עד לראש הנקרה שם יערך טקס בהשתתפות המשפחות כשלאחריו נחזור חזרה.
עד כה נעתרו והציעו את עזרתם לאירוע: חברת Bikeisrael שתפיק את המסע בפועל, חברת "אדרנלין" שתצלם, משרד יחסי הציבור "אורנה בן חיים", משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי", חברת "נביעות", אתר YNET , אתר "תפוז אנשים", אתר "מפה", אתר GROOPY , מגזין MountainBike , מגזין "אופניים" ,אתר Harim , אתר Shvoong ,אתר Tan , "אמבולנס חדרה" , חברת CTC , אתר www.wildflowers.co.il, בית הספר "עמל" נהרייה ,איגוד האופניים בישראל , רשת "רוזן ומינץ" , "קוברה בורדו" יבואני סקוט ונורקו, רן מחנות "רנאופן" בשבי ציון, המועצה האזורית מטה אשר , משרד יחסי הציבור Cinetrra Group וכמו כן מספר אנשים פרטיים שהציעו עזרה.
חברים יקרים ,פרסום מלא יעלה כבר בימים הקרובים , מקווה לראות את כולכם באירוע.
המעוניינים לעזור ,לתרום ,לגייס אנשים ,לגייס קבוצות רכיבה וחברות מהמשק מוזמנים לכתוב לי : [email protected]
|