נושא: אני לא יודע מה היו שיקוליו של האיש, אבל תאריך: 6/1/2007 9:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני יכול לתאר לעצמי. מדובר בסט מגינים הזול ביותר בשוק - ולא בכדי. הם לא שוים יותר מהמחיר שנדרש עליהם. נסיעה מאיזור חיפה לראשון תגזול ממנו כחצי יום לפחות (לפחות שעתיים לכל כיוון, ברכב פרטי), ועלויות לא מבוטלות.
כל זה רק בשביל לקבל מגיני ידיים ששוים, נניח, 100ש"ח, בזמן שאפשר בסכום לא גבוה בהרבה לרכוש מגינים טובים בהרבה?
אני לא הייתי טורח.
|