נושא: כבוד, גבר. אין הרבה FIXIE בארץ. תאריך: 6/2/2007 12:39:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני מניח שאתה מדבר על רכיבה עירונית, ושיש לך שלדה מתאימה (דרופאוטים אופקיים או על גבי מסילות).
אני גם מניח שאתה לא מדבר על נאבה יעודית לפיקסי כמו זו: http://www.philwood.com/mtb_single_speed_hubs.htm
וכן אני מניח שאתה לא מדבר על ערכת הסבה מקורית כמו זו: http://www.surlybikes.com/parts/fixxer_pop.html
אם כן, תיאלץ להזמין מחו"ל, כי למיטב ידיעתי אין להשיג בארץ.
דרך נוחה יחסית לאלתר פיקסי היא על ידי הפיכת נאבה רגילה לדיסק, וחיבור גלג"ש אחורי על ברגי הדיסק. בדרך זו תוכל גם לקבל אופניים עם או בלי פריילוף, על ידי הפיכת הגלגל.
אם עדיין ממש אין לך מושג בתחום תוכל להתחיל מכאן: http://www.sheldonbrown.com/fixed.html
ולשטוף קצת את העיניים ולקבל עוד רעיונות מכאן: http://fixedgeargallery.com/articles/scottlarkin1.htm
ערכתי קצת מחקרים בעניין, כולל כמה רכיבות נסיון על אבטיפוס לא מוצלח. אשמח אם תחלוק את מסקנותיך (ולבטיך).
איך הגעת לרעיון של פיקסי?
בהצלחה
|