טקסט הודעת פורום
| 6/2/2007 12:23:00 PM |
|
נושא: הרכבת מעצורי דיסק תאריך: 6/2/2007 12:23:00 PM
מחבר/ת: Gil Katz
יש לי 4400 TREK ואני רוצה להתקין מעצורי דיסק, איך עושים את זה ומה קונים, כמו כן אני טס לסן פרנסיסקו ורציתי לדעת האם מישהו מכיר חות לאופניים שם.
|
חזרה לפורום |
|
|