הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2007 1:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון לנדאו עם תוכן  שלום
נושא: שלום תאריך: 6/2/2007 1:56:00 PM
מחבר/ת: שרון לנדאו

אני מדבר על אופני כיבש סינגל ספיד..
כן יש לי שילדה לזה..
אבל חסר לי את הגלגל שנים אוחרי בישבל לבנות כזה אופנים..
לגבי אך הגעתי לרעיון זה אז יש אחד בשם אדי מקרס רוכב הוא רכב על אופני סינגל ספיד הוא בנה..
ככה הגעתי לרעיון זה..



חזרה לפורום