נושא: הצלחת לבלבל אותי תאריך: 6/2/2007 2:24:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
את המדבר על סינגל ספיד עם פריילוף, כלומר אפשר להפסיק לדווש ולהמשיך לנסוע (למשל בירידה), או על FIXED GEAR, כלומר שאי אפשר להפסיק לדווש עד שהאופניים עוצרים לחלוטין?
אם זה הראשון, אז תשכח מרוב מה שכתבתי למעלה. יש מקומות בארץ להשגת אביזרים, כולל גלגל שיניים: בייקלאב בחשמונאים. מוטואופן בנתניה. ואני מאמין (אם כי לא יודע בודאות) שברשתות הגדולות יוכלו לעזור לך.
כדאי להשתמש בציוד יעודי: פלטה קדמית של DH, שרשרת BMX וגלג"ש אחורי יעודי. העומסים בס"ס גדולים יותר, במיוחד בעת דיווש בעמידה, וציוד רגיל עלול לקרוס.
בכל אופן, אל תשתמש בגלגל שניים שפורק מקסטה ישנה. גלגלי שניים של קסטה הם בעלי רמפות להקלת העברת ההילוכים, ושיניהם קצרות יותר. זה עלול לגרום לבריחת השרשרת מהגלגל. חפש גלג"ש יעודי, כמו זה למשל:
http://www.webcyclery.com/product.php?productid=16975&cat=248&page=1
בהצלחה
|