טקסט הודעת פורום
6/4/2007 1:15:00 PM
צחי בר סלע
תמונת תקריב
נושא:
תמונת תקריב
תאריך:
6/4/2007 1:15:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
:mad:
יצאה מעט מטושטש... אבל הכוונה ברורה, נכון? צריך לראות את השבר טוב טוב כדי (אולי) להסיק מסקנות.
חזרה לפורום