טקסט הודעת פורום
| 6/4/2007 10:48:00 PM |
|
נושא: תן אינפורמציה!! תאריך: 6/4/2007 10:48:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה
גם לי יש אופניי ג´יפ צ´רוקי אבל שים תמונה משהו ותכנס לכאן יכול להיות שזה אלה ותקרא תגובות שרשמו לי::: http://www.harim.co.il/forums/ForumTopic.asp?Page=2&ID=665 וזה מופיע בתור "אחים שלי תגידו לי איך האפניים שלי"
|
חזרה לפורום |
|
|