נושא: חישוק חדש תאריך: 6/5/2007 8:59:00 PM
מחבר/ת: IDAN goldshtein
שלום לכולם. אני רוכב פרי רייד, והחישוק הקדמי שלי ממש צר וגורם לצמיגים להיות בעלי קוטר של 2.1. חשבתי לקנות חישוק ולהרכיב בעצמי. מה דעתכם?אין לי נסיון כלל בבניית גלגלים אבל הבנתי את הקטע התיאורטי. זה יגרום לבעיות כלשהן? או שאולי הן לא יצוצו אם אפעל לפי כללי אצבע מסויימים? עדיף גלגל חדש/ להרכיב ב- 150 שקל בחנות? בתודה עידן
|