הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2007 10:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמואל יוסף עם תוכן  מחפש חוות דעת והדרכות , תודה לעוזרים
נושא: מחפש חוות דעת והדרכות , תודה לעוזרים תאריך: 6/5/2007 10:10:00 PM
מחבר/ת: שמואל יוסף

אני רוצה לקנות אופניים עד ה3 _+

אני כבר הסתובבתי ראיתי כמה פייבורטים וזה הרשימה

K2 Z3.0 2007 - עולות 3350 ש"ח
TREK 4500 2007 - עולות 2980 ש"ח
SPECIALIZED HARDROCK COMP DISC - עולות 2895 ש"ח

ורציתי לדעת חוות דעת על האופניים ,
איזה יותר משתלמות מבחינת חלקים
וכו...

תודה


חזרה לפורום