נושא: שאלה לגבי החלפת ציר תאריך: 6/6/2007 3:42:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון
שאלתי היא גבי הציר של הגלגל יש לי ציר שהברגה שלו כבר גמורה ואני רוצה להחליפו כבר לציר מתקדם (אני מעדיף ללא פירוק מהיר) ,כי שלי פשוט האם יש חברה של צירים מטיטאניום! שאפשר להשיג בארץ ? ואני יכולים לשלוח לי את שם החברה: עם יש לינק אז זה ממש נהדר!
שלכם אלי
רוכב הקרוס :cool:
|