טקסט הודעת פורום
| 6/6/2007 6:49:00 AM |
|
נושא: שילדת אלסוורט תאריך: 6/6/2007 6:49:00 AM
מחבר/ת: דני
לפני מס ימים קיבלתי בדאר שלדת אלסוורט שקניתי דרך איביי. לתדהמתי הרבה לא נמצא שום מס סידורי במקום המיועד לזה,ולא בשום מקום אחר. מישהו נתקל במיקרה כזה?
|
חזרה לפורום |
|
|