נושא: לחצות את כל הנגב תאריך: 6/6/2007 9:05:00 AM
מחבר/ת: רועי
שלום לכולם
שמי רועי וביחד עם עוד 9 רוכבים הצטרפנו עכשיו לאתר. אנחנו רוצים לעשות רכיבה לאורך כל הנגב (מאיזור באר שבע או דימונה ועד אילת ביום אחד ממוקדם בבוקר). עשינו כבר רכיבת שטח של 100 קמש אבל זה כפול וכבר קיץ.. מה אתם אומרים כדאי, לא כדאי, קשה מדי, מאתגר, מעניין.. אם מישהו מעוניין להצטרף שילחו לי מייל. אנחנו רוכבים על אופניים כחודשיים (וכבר בכושר טוב :)) כך שמאוד נשמח לקבל עצות של רוכבים ותיקים יותר..
תודה יום טוב תעשו חיים רועי
|