הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2007 2:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה טיפים...
נושא: כמה טיפים... תאריך: 6/6/2007 2:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל, גם לכם ברור שלא עושים דבר כזה בקיץ. חכו לחורף.
בינתיים, התוו לכם את הנתיב, ורכבו אותו בחלקים (בשעות מוקדמות מאוד או בלילה), כדי לדעת שאין הפתעות לא נעימות בדרך.
רכיבה ארוכה מצריכה הרגל של הגוף, וגם היערכות מבחינת מיים, אבל גם מזון. חטיפי אנרגיה לא יספיקו. כדאי להתייעץ עם מישהו שמבין בתחום תזונה בעת מאמץ מתמשך, כמו רוכבי מרתון למיניהם.
אם אין לכם רכב מלוה, חשבו היטב על רשימת כלים וחלפים שתרצו לקחת. אין צורך לקחת יותר מכלי אחד מכל סוג, אבל פנימיות רזרביות, למשל, כדאי לקחת שתיים לכל אחד.

אם יעלו לי עוד רעיונות, אוסיף.

בהצלחה


חזרה לפורום