הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2007 3:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל מילר עם תוכן  יש לי שאלה???
נושא: יש לי שאלה??? תאריך: 6/6/2007 3:41:00 PM
מחבר/ת: יובל מילר

האם האופניים שלי טובות הם דגם jaguar :|


חזרה לפורום