נושא: ותיקים א´ וב´ תאריך: 10/20/2002 1:48:00 PM
מחבר/ת: דני מור
שלום
הגיע הזמן מצד כל הכותבים בנושא להזכיר גם את קטגורית עלית ותיקים א´ וב´, בהרים וגם קטגוריות מסטרס בכביש. קטגוריות שבה רוב המתחרים תורמים בעצם לקידום הענף ומגלים "נוכחות ועקביות" ברוב התחרויות.מה עוד שרוב התוצאות מכובדות גם יחסית ל"צעירים"
בברכה
דני מור
|