טקסט הודעת פורום
6/6/2007 7:44:00 PM
נאור מלכה
אחי הם לא משהו
נושא:
אחי הם לא משהו
תאריך:
6/6/2007 7:44:00 PM
מחבר/ת:
נאור מלכה
דגמים של יגואר בדרך כלל מיוצרים לילדים כך שאין להם כל כך ניסיון באופני שטח מקוצעים אז אני סבור שהם לא משהו בכלל.. :)
חזרה לפורום