הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2007 7:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  אחי הם לא משהו
נושא: אחי הם לא משהו תאריך: 6/6/2007 7:44:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

דגמים של יגואר בדרך כלל מיוצרים לילדים כך שאין להם כל כך ניסיון באופני שטח מקוצעים אז אני סבור שהם לא משהו בכלל.. :)


חזרה לפורום